Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Nogle tilbage som vil emne?
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:50 am af Gæst

» Carmen's plots, og relationer.
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 7:59 pm af Thayer

» Magical Sides - Are you dark or light? (Reklame)
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:51 pm af Elena

» Plots til skolens nye badass.
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 3:21 pm af Elena

» New man ;D
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 2:29 pm af Inaktiv

» Når man siger undskyld..
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:39 pm af Gæst

» Stilhed... [VIGTIGT]
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:39 pm af Gæst

» Jack/Shay, hvorfor svarer du ikke?!
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:36 pm af Gæst

» Uhm, spørgsmål..
What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:08 pm af Gobi

Statistik
Der er i alt 17 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Melena

Vores brugere har i alt skrevet 433 indlæg i 58 emner

 

 What the?! Get out! //Kira//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:07 pm

S: Jacks værelse.

Klokken var lige blevet 2, og dem på ottende årgang havde fået tidligt fri. Det havde næsten alle i skolen. Han havde en hvid skjorte på, sorte jeans, og sorte converse sko på. De sølvgrå øjne der kunne få utallige piger til at blive blød i knæene var charmerende, men vagtsomme. Da han gik mod sit værelse, hvor han boede alene, stoppede han op ved døren. Han lagde øret imod døren, og hævede begge øjnebryn. Der var en inde i hans værelse... Han snerrede, og flåede døren op. "Hvad i..." Han spærrede øjnene op da han så hvem det var. Han sukkede. "Kira, hvad fanden laver du i mit værelse?" Han smed sin skuldertaske mod en sofa, og trådte ind. Han lukkede døren i med en fod mens et charmerende smil kom frem. Han kunne ikke lade være med at være en smule charmerende, og flirtende ved tanken om hun var inde i hans værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:16 pm

Hmm.. Hvad bragte hende her, nogle ville tænke hun var den slemme teenager hun engang var.. Men sådan var historien ikke, Kira var blevet smidt af samlige værelser, fordi folk ikke kunne tåle hendes bitchy væremåde. Kira var kommet klokken 13.45, og havde fået at vide hun skulle bo på dette værelse i noget tid. Sammen med fatksik en af hendes fotografter, Kira var blevet smidt ud af den sidste time fordi hun blandede sig i en af elevernes måde at snakke på. Men Kira var gået da hun ik gad mere.
Hun havde smidt sine ting fra sig ved en af de ledige senge og gået på opdagelse i hendes bofælle Jacks ting. Kira havde hovedet i hans skuffer og skabe. Hun hørte døren gå op og vendede hovedet imod døren. Hun rejste sig op og gik med stille skridt ud af hans værelse.
"Fordi jeg er din nye bofælle, daarh?" Svarede hun en smule snobbet og kiggede på ham med et hævet bryn. Hun gik ind i den lille fælles stue som alle værelser indholdte, og smed sig i en af de bløde pels sofaer. Hun svingede bene op over ryglænet og lagde sig ned. Hun så yderst smuk ud som hun lagde der, hendes hår var i den ene side og gled næsten ned over sofaens kant. Hun havde en lille sort top på som var stropløs. med nogle korte cowboyshorts. Under hendes top havde hun en hvid bh, som man kunne se toppen af og så fine sorte ballarinaer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:21 pm

Snobbet? Ja. Irriterende? Mange gange ja. Men det gjorde ham intet. Hun skulle bare holde fingrene fra hans kamera, og Mac. Alle hans billeder var derinde. Da hun lagde sig på en af sofaerne kunne han ikke lade være, dels fordi han var så drillende, og dels fordi det var så fristende... Tog han hendes ben væk, og satte sig. Han lagde hendes ben over hans skød. "Bedre?" Han så drillende på hende, og tog først notits over hvad hun havde sagt nu. "Min nye bofælle?" Et flirtende smil kom frem. "Jamen, det lyder jo meget belejligt." Han lagde hovedet bagud så han kiggede op på loftet. Sådan var han, drillende, flirtende, og charmerende. Han var en der elskede at flirte med piger, specielt smukke piger. De lagde jo selv op til det, sådan at gøre sig så smukke... De bad selv om det. "Betyder det så jeg må fotografere dig mens du sover i dit fine nattøj?" Et frækt smil kom frem. Han kunne ikke lade være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:27 pm

Han fjernede hendes ben og lagde dem over hans skød da han satte sig ned ved siden af hende.
"Not really." Sagde hun bare ironisk og blev liggende, hun kiggede op i loftet med sine strålende øjne. Hun smilte flirtende til ham, men hun fordi hun elskede at give unge mænd falske forhåbninger om hende. Kira holdte sig en smule oppe ved hjælp af sine arme.
"Du har ikke set mit nattøj, hvordan ved du jeg ikke sover nøgen." Kira blinkede engang, med det ene øje. Hun drillede selvfølgelig men man kunne da aldrig vide helt, Kira lagde sig ned igen.
"HVis du så ivrrig for at få et billed af mig, så tag bare." Svarede hun dog meget selvglad igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:37 pm

Endelig så var Jack ret ligeglad med om hun ville blive vild med ham, han havde jo trods alt sine metoder. Han havde fået mange selvoptaget piger til at blive blød i knæene... Og hans nye mål var Kira, og Carmen. Det hjalp endnu mere at Kira boede sammen med ham. Han hævede det ene øjnebryn af hendes svar.
"Vil du hellere have at du sidder på mit skød?" Han smilede skævt, og flirtende. Han elskede dette spil, hun ville ikke give efter, og han blev ved med at trække i snoren.
"Uuuhhh! Endnu bedre! Måske kunne deltage i så fald?" Det frække smil kom frem igen. Endelig ville han ikke, men det måtte Kira ikke vide. Det var hans egen lille hemmelighed om hvorfor han ikke gad i seng med piger.
"Jeg har allerede fået fine billeder af dig, og din ... Veninde." Han smilede kækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:31 am

Hun rystede på hovedet og fjernede sine ben fra hans skød og svingede dem ned over kanten og resjte sig op. Hun lagde armene overkors og hævede et bryn af ham.
"Hvem tror du overhovedet du er Jack?" Svarede hun med en bitchei stemme og kastede håret tilbage og gik rundt i den lille stue og pillede lidt ved nogle af hans ting. Hun skulle jo bruge noget til hendes og Carmens blog, hende og Carmen vidste ´faktisk næsten alt der blev snakket om på skolen, selvom Carmen var en større bitch end Kira.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:33 am

Jack rejste sig op da hun begyndte at pille ved hendes ting, og gik hen imod hende.
"Mig? Jeg er Jack Evermore Moon, såmænd." Han smilede skævt, og greb hende om livet. "Og du piller ikke ved mine ting, og sladrer." Hviskede han.

/Kort svar, sorry./
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:35 am

Hun vendede sig imod ham og smilte skævt men falsk.
"Åh Jack, du kender mig det jo lige præcis hvad jeg gør og du kan ikke stoppe mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:36 am

Han lagde armene om hende da hun vendte sig om.
"True, men jeg er hybrid. Jeg er noget stærkere end dig." Han smilede skævt, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:53 am

Han skulle bare vide hvem han talte med, hun fjernede hans greb om hende.
"Jack dy har så meget at lærer, jeg er fuldblods vampyr. Min styrke er på dit niveo."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:57 am

Han så hende som en udfordring...
"Søde, jeg er Hybrid. Mit bid kan såre dig meget." Han smilede skævt, og greb fat i hendes arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:46 am

Kira hævede et bryn.
Og da han greb fat i hendes arm var hun med hurtig fart allerede ham op af en væk og hævede et bryn.
"Ligemeget jeg har overlevet i mange år."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:48 pm

Pludselig befandt han sig på en væg. Han smilede charmerende til Kira.
"Jeg kunne da heller ikke finde på at skade sådan en smuk gudinde som dig." Han blinkede til hende med det ene øje, og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:49 pm

Hun rullede øjne og satte ham fra sig. Hun kiggede på ham.
"JEg ved jeg er smuk, og dem der uenlige er bare jaloux." Svarede hun selvsikkert og lagde armene overkors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:51 pm

Han landede sikkert, og elegant på begge fødder.
"Smuk? De fleste ville beskrive dig som lækker, lækker." Han grinede kort, og gik ind på sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:53 pm

Hunsmilte skævt.
"Som om det er noget nyt." Sagde hun bare.


//Husk mmin evne så du skal skrive hvad han tænker inderst inde og føler XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:54 pm

Han grinede, og smækkede døren efter sig.
*Irriterende tøs... Nuvel, jeg må... Finde en måde.* Han rynkede panden lidt, og smed sig i sengen.

//Undskyld, glemte det lige ._.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 3:04 pm

Hun kunne se at han var irriteret, hvilket blot gav hende et skævt smil på læben hun tog sine tasker og gik ind på det værelse hu nskulle sove inde på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What the?! Get out! //Kira// Empty
IndlægEmne: Sv: What the?! Get out! //Kira//   What the?! Get out! //Kira// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What the?! Get out! //Kira//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En strand, og tre skikkelser. //Kira & Carmen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Wonderschool - indenfor :: Værelser-
Gå til: