Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Nogle tilbage som vil emne?
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:50 am af Gæst

» Carmen's plots, og relationer.
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 7:59 pm af Thayer

» Magical Sides - Are you dark or light? (Reklame)
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:51 pm af Elena

» Plots til skolens nye badass.
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 3:21 pm af Elena

» New man ;D
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 2:29 pm af Inaktiv

» Når man siger undskyld..
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:39 pm af Gæst

» Stilhed... [VIGTIGT]
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:39 pm af Gæst

» Jack/Shay, hvorfor svarer du ikke?!
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:36 pm af Gæst

» Uhm, spørgsmål..
We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:08 pm af Gobi

Statistik
Der er i alt 17 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Melena

Vores brugere har i alt skrevet 433 indlæg i 58 emner

 

 We could become friends? if you want to. >Shay<

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:16 pm

Sted: Udenfor ved spisestedet.
Omgivelser: Eleverne slapper af, nyder solskins vejret, imens de spiser og snakker. Nogen få drenge kaste rundt med en amerikans fodbold.
Tid: Middagstid.
Vejr: Solskin.

"Kan du griber Noel?" råbte en dreng med gyldne lokker og et fjoget smil. Han kastede hurtigt en amerikansk fodbold hen mod en dreng, med mørke lokker og lyse øjne. Denne dreng var Noel.. En luftbetvinger der altid var frisk på at møde nye vænser og få nye venner! Han elskede altid en ny dag, selvom han godt kunne undvære undervisningen, men alligevel elskede han at være på skolen. Omringede af venner, der var som søskende..
"Selvfølgelig!" råbte Noel og gjorde klar til at gribe bolden.
han greb den uden problemer og smilte stolt hen mod den drengen med de gyldne lokker.. Guldlokken grinte bare kærligt og gjorde an til at han skulle kaste den tilbage igen..
Noel smilte og kastede den tilbage.. Hvor han derefter satte sig over på bænken for at nyde solskinsvejret.. Han kiggede rundt og fik øje på en ny dreng.. Ham måtte han da hilse på!
han rejste sig og løb hen til ham.
"Hej," sagde han med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:39 pm

Shay havde intet at spise med... Men han havde da ikke sin hættetrøje på. Han havde en sort t-shirt på, sorte jeans, og sorte converse sko på. Det var dejligt vejr, så hvorfor have den hættetrøje på? Nok gemte han sig... Men der var ingen grund til at have den på hele tiden. Han sad alene på en bænk, og kiggede udover havet... Da det udendørs spisested var tæt på stranden ved skolen. Shay Night var blot et menneske, men et menneske med en evne... Eller en forbandelse. Han kunne se ind i fremtiden, men ikke som han ville. Han kunne se hvilken race man var ved hjælp af folks aura, og kunne med en berøring vide alt om vedkommende han rørte ved, og kende personen ud, og ind. Nogle drenge kastede rundt med en amerikansk fodbold... Lidt irriterende, men ja... Det måtte de selvom. Shay var nu kendt som den mærke dreng som var alene, og ikke snakkede med nogen. Det var fordi han var Clairvoyant... Han så på drengen som pludselig sagde hej til ham, og kunne bedømme ud fra hans aura at han var en luftbetvinger.
"Hej." Sagde han blot, og kiggede udover stranden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:46 pm

En anelse... Fraværende?
Noel ville ikke være uhøflig, så han satte sig bare ned ved siden af ham med en lystig bevægelse.
"Så, er du ny her?" spurgte han og tog en sten i sin hånd, kiggede lidt på den inden han kastede den så langt ud mod havet som han kunne.. "Jeg syndes ikke at jeg har set dig før," Hans smil var varmt og roligt.. Noel var ikke typen som mobbede nogen, eller hakkede ned på dem.. Han var en luftbetvingere.. Drilsk og flyvsk, altid klar på en udfordring.. Dog så han mere sig selv som en lyn betvingere end luft, da han havde øvet sig mere med sine lyn end sin luft.. Han kunne ikke gøre for det.. Han elskede lyn!
"Mit navn er Noel," fortalte han og kiggede hen på drengen. "Men, du kan også kalde mig lightning," Han grinte let og kiggede ud mod havet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:50 pm

Da drengen satte sig ved siden af ham rykkede Shay noget væk. Han ville helst ikke have at deres hud rørte hinanden... Han ville ikke se denne drengs historie, helst ikke... Han sanke en klump, og selvom drengen virkede venlig, så ville Shay altså ikke give ham highfive, eller noget...
"Ja, jeg er ny..." Svarede han, og var meget forsigtig på at de ikke sad for tæt, og ja... Han var ikke til drenge, så det var jo ikke derfor, han var bare helst fri for at se endnu en historie om folk, og om hvad de lavede når de var alene...
"Lightning?" Shay kunne ikke skjule et lille grin... "Mit navn er Shay Night.. Men du kender mig nok under drengen som gemmer sig bag hætter, og aldrig snakker med nogen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:04 pm

Han grinte lidt, efter hans reaktion på at han kunne kalde ham Lightning... Det var et kælenavn de andre betvingere havde givet ham fordi han kunne betvingere lyn og elektricitet så godt.. Det var der ikke mange der kunne, så om det var fordi de beundrede ham eller hadede ham for det, vidste han ikke.. Det kunne også være lige meget for ham. Han var ligeglad med hvordan andre så på ham! De kunne have deres mening for sig selv, også skulle han nok sørge for at kunne holde sig i godt humør..
"Nå Shay," sagde han med det samme venlige og glade smil. "Må jeg spørger hvorfor folk kalder dig det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:06 pm

Shay trak lidt på den ene skulder.
"Jeg snakker ikke rigtig med nogen, jeg gemmer mig bag hætter, og holder mig helst skjult... Men det er fordi jeg har en hemmelighed, og derfor må du helst ikke røre mig. Nej, det er ikke fordi jeg tænder på drenge. Det er noget meget værre." Hans smil falmede lidt, og han rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





We could become friends? if you want to. >Shay< Empty
IndlægEmne: Sv: We could become friends? if you want to. >Shay<   We could become friends? if you want to. >Shay< I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
We could become friends? if you want to. >Shay<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Friends. >Calla<
» Beach party! ~Shay~
» Party in the Night - Shay
» The moon is rising.. So why are you here? //Shay//
» Jack/Shay, hvorfor svarer du ikke?!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Wonderschool - udenfor :: Udendørs spisested-
Gå til: